miércoles, 9 de junio de 2010

Tu esti heavy Giulia... si mai zici ce esti batrâna

Afara ploua. Rufele mele s-au udat. Mi-a fost lene sa le strâng aseara... Si cum Lizzie m-a pacalit pe ieri cu doua zile de ploi anuntate... am si uitat ca poate va ploua. Deci... vom astepta sa se usuce din nou. Numai rufele din a doua masina de spalat. Cusut eu toata ziua... Obosita... Dormisem doar 4 ore. Astazi sunt ceva mai odihnita. 7 ore de somn... M-am culcat ascultând muzica lui Carlos si m-am trezit tot cu ea. Nu am putere nici macar sa ma arunc de la ETAJ... Ma târasc prin casa...

Am de facut o sumedie de reparatii azi. La sefa... un pantalon de desfacut total si vazut ce se poate face... pentru ca sa ia forma. Rochia faina ce i-am facut-o anul trecut... cea lux... de scurtat cu doua volanase, o alta rochita... de strâmtat. Sâmbata merge la masa ... în Tortosa. La baieti, vecinii lui medico... 6 tricouri de scurtat, strâmtat. La mine în camera, baietii, rockeri, dând din cap:
- Tu esti heavy, Giulia. Si mai zici ca esti batrâna!
- Bai tâcilor, mie Queen, Metallica ... îmi placea si cu 98 de kile.
- Càt ne costa?
- 2 euro bucata... tarifa plana...
- Asa nu mai învat eu sa cos în veci la masina... prefer sa vin la tine.
- Asa am si eu bani de tigari.
Si dupa ce ne-am delectat si cu retete si cu gradina mea... s-au dus. E un du-te vino la mine în casa. Si acum mai putin decât iarna.
...

- L-am invitat si pe ... De fapt este ziua mea de nastere.
- Da?! Dar stii... eu... nu mai am nevoie de ...Am asteptat o luna si ... ca sa-l cunosc... si aproape o saptamâna sa-si faca curaj... Cunoscut, placut un columbian... si continuat... numai cu unul...
- Da? si ce daca vei avea doi, ca doar nu vrei sa te mariti... vreau detalii... este adevarat ce se spune despre latini?
- Pe deplin justificat... Si apoi la ce doi... Unul si bun!!! Si sincer... columbianul va fi ... ultimul ! Nu cred ca as mai suporta un láláit...



... si da... astazi daca primesc datoria... îmi cumpar niste adidasi de calitate... usori, cu talpa groasa, pentru ca ceilalti îmi vin foarte mari si-mi joaca piciorul în ei... si voi iesi cu Enma sa-i cumpar un cadou Irinei!! Voi fi în BANI... Ce bine e sa dai bani împrumut!!! ... Si am nevoie de tricouri. Sincer... nu am chef de cusut bluzite. Si apoi... pentru iesit la cumparaturi ... am deja prea multe! La cina nu am motive sa ma mai duc, decât la medico... singurul loc în care se poarta conversatii de un nivel superior... restul, vorba lui sefa... bla,bla... :
- Nici nu aud despre ce se vorbeste. Ma plictisesc!!!

Update: 11:23... cadena ser... discutie libera despre noile tendinte si fantezii sexuale. Señor ... asculta si sforaie în acelasi timp. O Julia... care numai gândindu-se la azulgrana... adica Barça... este deja ... Pai nu m-am gândit la asta de câte ori vad meciurile preferatilor mei. Se pare ca în tara lui Soare... sunt mai deschisi si lipsiti de inhibitii decât la noi... frig... apatie generala. Merg sa cos. Terminat programul cu señor si apoi mi-or da idei astia de la radio... si e sigur ca nu am nevoie...

... La comentariul tau Ajnanina... cu fiul meu,despre care ai crezut ca este noul meu prieten...
copilul meu, detasat mi-a spus:
- Ce? Are dreptate prietena ta. Nu mi s-ar parea ciudat sa traiesc cu o femeie de vârsta ta !

M-am uitat perplexa la el. Deci... chiar si copilul meu vede lumea... în mod realist!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario