jueves, 9 de julio de 2009

Hobbyul meu, croitoria

Astazi am terminat o noua rochie. De vara, de data asta. Tipa mi-a adus o rochie si mi-a zis ca vrea ceva in genul acela. Consider ca mi-a iesit chiar mai bine. Am castigat 25 de euro. Bani de buzunar, i-am si cheltuit pe doua costume de baie. Nu vreau sa ma imbogatesc de pe urma croitoriei, am nevoie de provocari. Am ocazia sa invat sa cos pe zi ce trece mai bine, si vorba aceea : o fac in timpul serviciului, deci nu traiesc din banii astia, desi fetele de la farmacia de alaturi spun ca as castiga foarte mult exercitand aceasta meserie.
Mi-a fost cam frica sa ma apuc de rochia asta, fiind la comanda. Si, materialul fusese destul de scump, dar iata, se pare ca am talent. Ha...ha...ha.
Pilar, ca asa se numeste tipa, e cam pretentioasa, dar fiind amica lui Enma, m-a convins sa-i cos. M-a uns la suflet ca a spus despre compleul superb, alb cu negru, cu flori si margelute fine ce i l-am facut Enmei , ca e atât de frumos, incât ar putea sa-l poarte chiar si la nunta unui principe.
Nici chiar asa, dar sunt mandra de costumasul acela. Am sa o pun pe Enma sa-l îmbrace si voi face o poza pe care sa o postez. Dar si compleul galben mi-a iesit bine. Cu acela chiar am o poza asa ca am sa o postez.
Stiam si pana acum sa fac mici retusuri, dar pana cand nu am cumparat reviste cu tipare nu m-am incumetat decat la rochii si alte chestii usoare.
Cu doi ani in urma, vazand sumele pe care le platea Enma la croitorese, am propus sa-mi cumpere masina de cusut. Logic ca de atunci aproape zilnic imi aduce ceva la scurtat, stramtat.
Chiar daca eu i-am cusut numai vara asta o groaza de lucruri, ea oricum cheltuie pe haine in continuare. Asa e cand ai bani. Norocul meu ca de cele mai multe ori abia le poarta si mi le face cadou. Ghinionul meu ca eu sunt grasa, dar mama, Luminita, nora mea se bucura de ele.
In schimb, tot ce i-am cusut, tricotat sau crosetat a doua zi le-a imbracat. Si Enma este pretentioasa si eleganta!
Trec prin fata vitrinelor cu rochii scumpe si aleg un model. Materialul ma costa mai nimic, fiind din piata asa ca pot fara frica sa croiesc.
Deci mi-am gasit un hobby lucrativ, adica care aduce bani. Pe anul care vine am deja cel putin 8 comenzi de costume de carnaval care chiar ca aduc bani. Si apoi mie, care am facut pentru prima oara anul acesta costume , mi-au iesit mai bine. Daca pâna si Cristina, duduia lui Enma a fost multumita e ceva. Prietenele ei au fost asa de nemultumite de tinutele lor, incât deja sau înscris pentru la anul. La fel si prietenele Albei.

1 comentario:

  1. Ha ha ha ...ce ma bucur pentru tine ...
    stii o dat am auzit-o pe Elisabeta Lipa ...canotoarea zicind ca ...nu s-a gindit la bani cind a facut sport ...ci a facut din pasiune ...
    si apoi vin si banii ...
    asa am patit si noi ...
    cind eram obsedati sa facem bani ...nu o nimeream deloc ...acum cind ne-am relaxat ...parca ne merge altfel ...mult mai bine ...
    iti doresc sa faci o gramada de bani din ceea ce iti place sa faci !!!
    Pupici roz ...de la o TraZnita !!!

    ResponderEliminar