martes, 31 de mayo de 2011

nisipul ne ardea trupurile

Vestea tragica m-a scos din rutina de fiecare dimineata. Ma miscam parca cu încetinitorul. Nu, nu e drept. îngrijesc de atâtia ani persoane trecute de 80 de ani si acasa mor pe capete în floarea vârstei. Floarea vârstei aici. Acasa am uitat cât de batrâna m-am simtit cu abia 6 ani în urma. M-am scuturat si înca odata mi-am promis sa TRAIESC la maximum fiecare clipa pe care viata mi-o poate darui. Nu am sa ma mai lamentez, nu am sa ma mai las prada absurdelor depresii. Am sa iubesc si am sa ma las iubita. Am sa evadez din casa astazi. Departe de lumea plictisitoare care ma înconkoara. Am sa ies în soare si în bataia vântului. Am nevoie sa vad peisaje în continua schimbare. Verde amestecat cu albastrul deschis al cerului, patat cu albul atât de intens al norilor. Valuri trebuie sa se sparga la maluri, tiàtul pescarusilor trebuie sa-mi atinga timpanele, nori de nisip sa-mi mângâie trupul.
Iesit noi în graba. Venise pe când tocmai încercam sa formez numarul de mobil al fratelui meu. Nu reusisem. Vedeam numerele prin ceata si inversam de fiecare data. Cu vocea sugrumata ne-am spus cele câteva fraze. El ma mângâia si-mi transmitea condoleante:
- Mergem sa trimit bani acasa si dupa aceea du-ma, daca ai timp departe, acolo la farul îndepartat, de dincolo de delta.
Càmpuri de orez se perindau prin fata ochilor mei. Inundate, verzi, cu o multitudine de pasari presarate. Kilometri de sosele, fluviul, muzica care nu reusea sa acopere vocea lui. Nici nu vroiam. Îl ascultam si nu prea. Parca nu-i întelegeam prea bine limba astazi. Astazi mi se decuplase cipul . Gândeam în mai multe limbi si asta facea dificila comunicarea. Surâdeam a înteles. Oricum priveam doar buzele lui si smocurile de par de pe barba. Mâna lui care o mângâia pe a mea. Încerca doar sa ma distraga. Miscarile lui si ale mele erau atât de familiare fiecarei noastre evadari. Unghiile mele care abia perceptibil zgâriau bratele lui dând de înteles neputincioasa mea pasiune pentru fiecare por al fiintei sale. Din când în când îi atingeam buzele cu un vârf de deget. Ma lasam sedusa de muzica care ma transporta într-o lume paralela. Ca un drog al simturilor.
Ajunsi la un capat de drum peticit ne-am dat seama ca nu puteam continua drumul cu masina. Ne-am luat cele necesare în doua plase si am pus pe umar cureaua camerei de fotografiat. Undeva, foarte departe se vedea farul. Vàntul batea din fata, ceea ce îngreuna si mai mult mersul pe nisipul fin. Niste pari uscati ne-au facut mai usor mersul. Al lui fiind de vreo doi metri i-a servit la scrisul pe nisip. Julia y C... Eu îl fotografiam în timp ce jucaus, cu parul rebel alerga desenând literele uriase. Julietita mia....
Mai încolo a desenat un chip, urias. Ne-am debarasat de sticla de apa pe drum. Credeam ca nu vom avea nevoie de ea si era doar o greutate în plus de dus. Ne-am oprit undeva mijlocul distantei. Facusem vreo o ora si ar mai fi trebuit sa facem tot pe atât ca sa ajungem la far. Nu aveam timp asa ca ne-am scos cearceaful si merindea. Hm... nisipul care era transportat de vânt inevital ajungea si la sandwichuri. Ne scrâsneau dintii muscând în feliile de pâine. Abia ce terminasem de baut niste sucuri când ochii lui jucausi se plimbau pe picioarele mele si pe chilotei care abia ce se zareau de sub rochia de blugi:
- Crezi ca putem sa facem dragoste aici pe plaja?! Ne-ar vedea cineva din avion?!
M-a tras la el si a început sa ma sarute. Hainele zburau prin aer. Picurii de ploaie de vara încetasera între timp. El ma poseda cum era obisnuit. Soarele ne ardea si în acelasi timp ne excita si mai tare. El era mai viril parca. Se simtea stapân peste trupul meu. Ma patrundea cu atâta pasiune facându-ma sa scot tipete de durere. Aveam de câteva zilele genitalele maltratate, dar parca nu suficient înca pentru ca sa nu am chef de sex. Nu... nu, înca nu ajunsesem niciunul la saturatie. Si asta în conditiile în care faceam amor cel putin o data pe zi. Apoi m-a ridicat si m-a dus mai încolo, pe nisip. Îmi acoperea sânii cu nisip, din abundenta. Cu causurile palmelor lua nisipul cald si-l întidea peste tot, în timp ce mai des ma penetra. Si eu îl mângâiam cu nisip. Lasam sa curga pe el . Ma tragea de par si ma siluia. Puteam sa tip în voie. Nu-i pasa nici lui si nici mie de durerea provocata. La fel îl durea si pe, stiam. De fiecare data terminam la fel. Epuizati, încântati, surescitati.
O baie în mare. Doi copii jucându-se printre înspumate valuri. Ma ridica în brate si ma arunca în apa. Apoi ma saruta. Si iar ma arunca între valuri. M-am lipit goala la spatele lui. Sfârcurile stateau sa-mi explodeze. Mi le saruta îngenuncheat.
Ne-am sters, am încercat inutil sa ne curatam de nisip. Apoi, cu parul lipicios, uscat rebel ne-am luat adio de la plaja placerilor interzise. Ajunsi dupa lungi minute la masina, ne-am spalat cu apa dulce si la drum, catre casa.
Seara mesaj:
- A fost o zi speciala si foarte dulce, ca multe pe care le-am trait lânga tine.Multumesc pentru ca esti întotdeauna acolo. T. Q.M.... te iubesc mult ( as vrea eu sa însemne... dar pentru el querrer nu înseamna amar... stiu bine asta... dar mi-am promis sa nu cer de la viata mai mult. Deja am mult mai mult decât au multe alte femei).
Ajunsi acasa am descarcat fotografiile în graba. Ma pozase nud, pe plaja. Acoperita cu nisip prin partile esentiale, poze din spate, asa cum le faceau fotomodelelor. Mda... nu era chiar rau pentru cei 49 de ani ai mei. Pusesem ceva mai mult pe solduri, dar aveam carne bunicica pe fese. întinsa, asa cum îi placea lui. Pe moment nu ma interesa sa slabesc... poate doar sa scap de ceva burta. Mai vedem noi. Sunt cam lenesa.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario